01 May 2020

FAQ : LUPA ID ATAU PASSWORD ONLINE BANKING BANK ISLAM (soalan)


Hi assalamualaikum😊

Recently I received a lot of questions about online banking. Soalan lebih kurang sama tapi still ada tanya jugak. So I decided untuk kumpulkan soalan supaya senang nak rujuk balik okey?

I tulis ni berdasarkan pengalaman je tau. Kalau ada yang lebih tahu atau pakar, boleh komen di bawah untuk saya edit atau kredit info. Thanks

Baca bagi habis tau 😉

1. Saya lupa id atau username online banking bank islam. Macam mana ni?

- boleh cuba call contact center atau email kepada bank islam.


2. Saya lupa password online banking bank islam. Macam mana ni?

- boleh cuba click forget password atau call contact center atau email kepada bank islam.


3. Saya dah cuba login id dan password yang betul tapi still tak boleh login.

- cuba refresh dulu dan login sekali lagi. Cuba juga check internet connection. Jika tak boleh jugak, call contact center atau email kepada bank islam untuk bantuan.


4. Internet banking bank islam kena block. Macam mana ni?

- cuba call contact center untuk bantuan dari pegawai bank.


5. Saya tak boleh login akaun online banking saya. Macam mana ni?

- cuba refresh page semula dan check internet connection. Boleh cuba call contact center untuk bantuan selanjutnya.

No comments:

Post a Comment